Γενικός κατάλογος μεταφραστικών υπηρεσιών ProZ.com
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Ελληνικά σε Αγγλικά » Εκπαίδευση / Παιδαγωγία

συμπερίληψη

Αγγλικά translation: inclusion

Login or register (free and only takes a few minutes) to participate in this question.

You will also have access to many other tools and opportunities designed for those who have language-related jobs
(or are passionate about them). Participation is free and the site has a strict confidentiality policy.
ΛΗΜΜΑ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟΥ (ΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΕΡΩΤΗΣΗ)
Ελληνικά όρος ή φράση:συμπερίληψη
Αγγλικά μετάφραση:inclusion
Καταχωρήθηκε από: Elena Petelos
Επιλογές:
- Συμβάλλετε σ’ αυτή την καταχώρηση
- Include in personal glossary

13:52 Sep 4, 2004
μεταφράσεις Ελληνικά σε Αγγλικά [PRO]
Social Sciences - Εκπαίδευση / Παιδαγωγία
Ελληνικά όρος ή φράση: συμπερίληψη
συμπεριληψη διδασκαλιας (teaching method)
gaby
inclusion
Επεξήγηση:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-09-04 13:58:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://my.execpc.com/~presswis/inclus.html
(inclusive teaching)
http://depts.washington.edu/cidrweb/inclusive/methods.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 12 mins (2004-09-04 16:05:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rhodes.aegean.gr/tepaes/anamorfosi/analpro_diag.h...
και
http://www.pee.gr/enimerosi_21_11_03/sin_ath_mer_c/them_enot...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 17 mins (2004-09-04 18:10:10 GMT)
--------------------------------------------------

\"Παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αλλαγές που επιφέρει η εισαγωγή της τεχνολογίας στο αναλυτικό πρόγραμμα όπως η συμπερίληψη των νέων γνωστικών αντικειμένων (π.χ., πληροφορική, επεξεργασία κειμένου) και δεξιοτήτων (π.χ., εντοπισμό και ανάληψη πληροφοριών)....\"




\"Σχετικά με τη μη συμπερίληψη της διδασκαλίας της νοηματικής γλώσσας στο πρόγραμμα των Επιμορφωτικών Κέντρων Λευκωσίας, σας πληροφορώ τα ακόλουθα\"
http://www.parliament.cy/parliamentgr/008_03/23_06_008_03_12...

\"Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια καθόλα καινούρια ιδεολογία που προέκυψε από τις διεθνής συζητήσεις όσο αφορά στην καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες και δυσκολίες των παιδιών. H νέα αυτή τάση στην εκπαίδευση έχει ως προϋπόθεση το αναφέρετο δικαίωμα του κάθε παιδιού να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του και να έχει τις ίδιες εκπαιδευτικές ευκαιρίες και δυνατότητες όπως και κάθε παιδί της ηλικίας του (Jenkinsοn, 1997). Αυτή είναι η αρχή για τη δημιουργία σχολείων για όλους.\"

http://crystal.uah.edu/~carter/papers/inclusio.PDF
There\'s also:
Full inclusion is a philosophical movement based upon the notion that all students, regardless of the level or type of disability, should be educated entirely in the same general education classrooms as their same-age peers. Advocates of a policy of full inclusion feel that special education classrooms constitute a form of segregation and that seperate classrooms for special education students, like classrooms segregated by race, are inherently unequal. Led by TASH (The Association for Severely Handicapped Persons), advocates of full inclusion have been forcing open the doors of general education classrooms so that students with even the most severe handicaps will be admitted.\" on the first link above.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 23 mins (2004-09-04 18:16:30 GMT)
--------------------------------------------------

The inclusion of teaching about religion in the standards is a good first step. But we have a long ...
http://www.cie.org/teachers/standards.asp

\"there may be no single best teaching method. ... Aesthetic
education proposed the inclusion of art history and art criticism\"
http://etd-submit.etsu.edu/etd/theses/available/ etd-0328103-181729/unrestricted/JacksonC041403a.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 42 mins (2004-09-04 18:35:14 GMT)
--------------------------------------------------

O συνάδελφος Κος Mohay, μάλλον αναφέρεται σε transformational syntax: συμπερίληψη ύλης/μεθόδου στη διδασκαλία ή συμπεριληπτική διδασκαλία (οπότε διδασκαλία συμπερίληψης και όχι συμπερίληψη διδασκαλίας, νομίζω.

Τέλος ως προς την αναφόρα σε ΑΜΕΑ ...
\"Η συγκεκριμένη κριτική οδήγησε πολλές χώρες στην ιδεολογία της ένταξης (integration), στην αρχή, και της συμπερίληψης (inclusion), στη συνέχεια, των παιδιών που θεωρούνται ως να έχουν ειδικές ανάγκες στα συνηθισμένα σχολεία.\"
source:
\"Καθ’ οδόν προς τη συμπεριληπτική εκπαίδευση στην Κύπρο(;)\"
Του Παναγιώτη Αγγελίδη, Επίκ. Καθηγητή του Intercollege
και της Ελένης Γαβριηλίδου, Λέκτορας του Intercollege





--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 55 mins (2004-09-05 15:47:51 GMT)
--------------------------------------------------

Η σημείωση που έχω προσθέσει παραπάνω δεν έχει σκοπό την παραποίηση των λεγομένων του συναδέλφου. Ήταν μια προσπάθεια ερμηνείας τους.
Πραγματικά υπήρξε παρανόηση από την δική μου πλευρά, πίστευα ότι αναφέρεται στην συμπεριληπτική διαδικασία, ως πιθανή απόδοση. Δυστυχώς, οδηγηθήκαμε σε μια άσκοπη αντιπαράθεση, ενώ η αγαπήτη Gaby δεν μπόρεσε να μας δώσει διευκρίνηση συγκειμένου. Σύνηθες φαινόμενο, όπως και η προβληματική διατύπωση της ερώτησης.
Συγγνώμη αγαπητέ Andras για την ταλαιπωρία, αν και με ταλαιπωρήσατε και εσείς... ή μάλλον η διατύπωση της ερώτησης. :-)
Επιλεγμένη απάντηση από:

Elena Petelos
Ηνωμένο Βασίλειο
Local time: 05:18
Grading comment
4 βαθμοί KudoZ δόθηκαν γι’ αυτή την απάντηση



Σύνοψη των παρεχομένων απαντήσεων
3 +5inclusion
Elena Petelos


Εγγραφές συζήτησης: 2





  

Απαντήσεις


3 λεπτά   σιγουριά: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 συμφωνία συναδέλφων (καθαρό αποτέλεσμα): +5
συμπερίληψη
inclusion


Επεξήγηση:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-09-04 13:58:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://my.execpc.com/~presswis/inclus.html
(inclusive teaching)
http://depts.washington.edu/cidrweb/inclusive/methods.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 12 mins (2004-09-04 16:05:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rhodes.aegean.gr/tepaes/anamorfosi/analpro_diag.h...
και
http://www.pee.gr/enimerosi_21_11_03/sin_ath_mer_c/them_enot...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 17 mins (2004-09-04 18:10:10 GMT)
--------------------------------------------------

\"Παρουσιάζονται οι τρεις βασικές αλλαγές που επιφέρει η εισαγωγή της τεχνολογίας στο αναλυτικό πρόγραμμα όπως η συμπερίληψη των νέων γνωστικών αντικειμένων (π.χ., πληροφορική, επεξεργασία κειμένου) και δεξιοτήτων (π.χ., εντοπισμό και ανάληψη πληροφοριών)....\"




\"Σχετικά με τη μη συμπερίληψη της διδασκαλίας της νοηματικής γλώσσας στο πρόγραμμα των Επιμορφωτικών Κέντρων Λευκωσίας, σας πληροφορώ τα ακόλουθα\"
http://www.parliament.cy/parliamentgr/008_03/23_06_008_03_12...

\"Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια καθόλα καινούρια ιδεολογία που προέκυψε από τις διεθνής συζητήσεις όσο αφορά στην καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες και δυσκολίες των παιδιών. H νέα αυτή τάση στην εκπαίδευση έχει ως προϋπόθεση το αναφέρετο δικαίωμα του κάθε παιδιού να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του και να έχει τις ίδιες εκπαιδευτικές ευκαιρίες και δυνατότητες όπως και κάθε παιδί της ηλικίας του (Jenkinsοn, 1997). Αυτή είναι η αρχή για τη δημιουργία σχολείων για όλους.\"

http://crystal.uah.edu/~carter/papers/inclusio.PDF
There\'s also:
Full inclusion is a philosophical movement based upon the notion that all students, regardless of the level or type of disability, should be educated entirely in the same general education classrooms as their same-age peers. Advocates of a policy of full inclusion feel that special education classrooms constitute a form of segregation and that seperate classrooms for special education students, like classrooms segregated by race, are inherently unequal. Led by TASH (The Association for Severely Handicapped Persons), advocates of full inclusion have been forcing open the doors of general education classrooms so that students with even the most severe handicaps will be admitted.\" on the first link above.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 23 mins (2004-09-04 18:16:30 GMT)
--------------------------------------------------

The inclusion of teaching about religion in the standards is a good first step. But we have a long ...
http://www.cie.org/teachers/standards.asp

\"there may be no single best teaching method. ... Aesthetic
education proposed the inclusion of art history and art criticism\"
http://etd-submit.etsu.edu/etd/theses/available/ etd-0328103-181729/unrestricted/JacksonC041403a.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 42 mins (2004-09-04 18:35:14 GMT)
--------------------------------------------------

O συνάδελφος Κος Mohay, μάλλον αναφέρεται σε transformational syntax: συμπερίληψη ύλης/μεθόδου στη διδασκαλία ή συμπεριληπτική διδασκαλία (οπότε διδασκαλία συμπερίληψης και όχι συμπερίληψη διδασκαλίας, νομίζω.

Τέλος ως προς την αναφόρα σε ΑΜΕΑ ...
\"Η συγκεκριμένη κριτική οδήγησε πολλές χώρες στην ιδεολογία της ένταξης (integration), στην αρχή, και της συμπερίληψης (inclusion), στη συνέχεια, των παιδιών που θεωρούνται ως να έχουν ειδικές ανάγκες στα συνηθισμένα σχολεία.\"
source:
\"Καθ’ οδόν προς τη συμπεριληπτική εκπαίδευση στην Κύπρο(;)\"
Του Παναγιώτη Αγγελίδη, Επίκ. Καθηγητή του Intercollege
και της Ελένης Γαβριηλίδου, Λέκτορας του Intercollege





--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 55 mins (2004-09-05 15:47:51 GMT)
--------------------------------------------------

Η σημείωση που έχω προσθέσει παραπάνω δεν έχει σκοπό την παραποίηση των λεγομένων του συναδέλφου. Ήταν μια προσπάθεια ερμηνείας τους.
Πραγματικά υπήρξε παρανόηση από την δική μου πλευρά, πίστευα ότι αναφέρεται στην συμπεριληπτική διαδικασία, ως πιθανή απόδοση. Δυστυχώς, οδηγηθήκαμε σε μια άσκοπη αντιπαράθεση, ενώ η αγαπήτη Gaby δεν μπόρεσε να μας δώσει διευκρίνηση συγκειμένου. Σύνηθες φαινόμενο, όπως και η προβληματική διατύπωση της ερώτησης.
Συγγνώμη αγαπητέ Andras για την ταλαιπωρία, αν και με ταλαιπωρήσατε και εσείς... ή μάλλον η διατύπωση της ερώτησης. :-)


    Αναφορές: http://kidshealth.org/kid/grow/school_stuff/mainstreaming.ht...
    Αναφορές: http://www.magenta.gr/en/lexicons/en_en_dictionary.htm
Elena Petelos
Ηνωμένο Βασίλειο
Local time: 05:18
Μητρική γλώσσα: Ελληνικά
Βαθμοί PRO στην κατηγορία: 16

Σχόλια συναδέλφων σχετικά με την απάντηση αυτή (και απαντήσεις σε σχόλια από τον απαντώντα)
συμφωνώ  Vicky Papaprodromou
5 λεπτά
  -> :-)

συμφωνώ  Georgios Paraskevopoulos
1 ώρα
  -> :-)

διαφωνώ  Andras Mohay: „inclusive teaching” = «συμπεριληπτική διδασκαλία»: συμπεριλαμβάνονται τα μικρά ΑΜΕΑ στην κανονική διδασκαλία. Στην προς ερμηνεία όρο όμως συμπεριλαμβάνεται η διδασκαλία σε κάτι (σε τι άραγε;). Οποία διαφορά...
2 ώρες
  -> Καλημέρα Andras, η λέξη που δίνεται για απόδοση είναι συμπερίληψη. Δίνω το και inclusive teaching και inclusion ( για παράδειγμα συμπερίληψη νοηματικής διδασκαλίας, και όχι συμπεριληπτική εκπαίδευση). Links above.

συμφωνώ  Betty Revelioti
4 ώρες
  -> :-)

συμφωνώ  Lamprini Kosma: Δίνεις όντως δύο εκδοχές. Θα ήταν πάντως χρήσιμο το συγκείμενο γιατί η ερώτηση είναι κάπως περίεργα διατυπωμένη.
7 ώρες
  -> Oι εκδοχές Λαμπρινή είναι στην περίπτωση πού το "συμπεριληψη διδασκαλιας" έχει προέλθει από back-translation. Inclusive instruction/teaching. Ως προς το συμπερίληψη δίνω μία απόδοση. ¨-)

συμφωνώ  Milena Sahakian
23 ώρες
  -> :-)

συμφωνώ  Evdoxia R.
1 ημέρα22 ώρες
  -> :-)
Login to enter a peer comment (or grade)




Επιστροφή στη λίστα KudoZ


KudoZ™ translation help
Το δίκτυο KudoZ παρέχει ένα πλαίσιο αλληλοβοήθειας για μεταφραστές και άλλους, όσον αφορά σε μεταφράσεις ή επεξηγήσεις όρων και σύντομων φράσεων.



See also: