Urgente
Autor de la hebra: Andreia Silva
Andreia Silva
Andreia Silva  Identity Verified
Portugal
Local time: 19:30
inglés al portugués
+ ...
Aug 7, 2002

Caros colegas,



Estou a precisar urgentemente de um glossário, ou algo que ajude, sobre equipamento para minas, em especial sobre cabos de suspensão, mordaças, etc...

Muito obrigada

Andreia


 
Fiona N�voa
Fiona N�voa
Portugal
Local time: 19:30
Miembro 2003
portugués al inglés
+ ...
Glossário minas Aug 7, 2002

Olá Andreia,



Não sei se quer o glossário em Português ou não mas há muitos no google. Experimente ecen.com/eee13/gloss.htm por exemplo ou escreva \"glossário minas\" e encontrárá muitas coisas. Espero que isto a ajude.



Fiona


 
Gabriela Frazao
Gabriela Frazao  Identity Verified
Portugal
Local time: 19:30
inglés al portugués
+ ...
Experimente este site Aug 7, 2002

Andreia,



Experimente este site. É o único que tenho no meu stock.



http://www.infomine.com/dictionary/



Pode mandar para o meu e-mail alguns termos que não encontre ou tenha dúvidas. No meu glossário técnico tenho alguma coisa sobre minas. E, além disso, tenho bastantes dicionários e posso procurar.



Um abraço da

Gabriela


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Urgente






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »