[Autorizaţie traducător] Filologie ori ba?
Thread poster: motoca
motoca
motoca
Romania
Local time: 05:14
English to Romanian
Aug 24, 2008

Lăsând deoparte caracterul lacunar cu influenţe de "scriu la 12 noaptea" sub influenţa confuziei create de "sleep depravation", salut şi eu protocolar pe toţi membrii acestui forum şi adresez şi eu o primă întrebare.

Sunt student în ultimul an la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine (Universitatea din Bucureşti) - filologie, engleză-rusă - şi pe lângă aspiraţiile de a mă ocupa de literatură, artă, teatru şi alte vocaţii de suflet cu flori albastre în v
... See more
Lăsând deoparte caracterul lacunar cu influenţe de "scriu la 12 noaptea" sub influenţa confuziei create de "sleep depravation", salut şi eu protocolar pe toţi membrii acestui forum şi adresez şi eu o primă întrebare.

Sunt student în ultimul an la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine (Universitatea din Bucureşti) - filologie, engleză-rusă - şi pe lângă aspiraţiile de a mă ocupa de literatură, artă, teatru şi alte vocaţii de suflet cu flori albastre în vânt, vreau să experimentez şi domeniile mai tehnice ale meseriei. Mai concret, ca celălalt milion de oameni ai muncii de conţopeală (cu tot respectul utilităţii acestor workaholici, în rândurile cărora cu mândrie mă înscriu şi eu), aş dori să obţin o autorizaţie de traducător (dupa terminarea ciclului de licenţă, evident). Evident că o fac pentru profit, dar şi pentru că sunt obsedat de corectitudine interlingvistică şi de eficientizarea comunicării într-un context periculos al globalizării.