master germana
Thread poster: Elena Duta
Elena Duta
Elena Duta
Romania
German to Romanian
Sep 15, 2009

Bună ziua!

Sunt nouă pe forum şi am intrat deoarece am nevoie de un sfat. Sunt studentă în anul 3 la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine în Bucureşti. Anul acesta termin facultatea şi trebuie să mă orientez spre un master. Colegii mei sunt hotărâţi să urmeze “Masterul European pentru formarea interpreţilor de conferinţă” din cadrul Facultăţii de Limbi Străine, însă eu sunt indecisă. Limbile studiate sunt germana şi engleza.
Ce programe de m
... See more
Bună ziua!

Sunt nouă pe forum şi am intrat deoarece am nevoie de un sfat. Sunt studentă în anul 3 la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine în Bucureşti. Anul acesta termin facultatea şi trebuie să mă orientez spre un master. Colegii mei sunt hotărâţi să urmeze “Masterul European pentru formarea interpreţilor de conferinţă” din cadrul Facultăţii de Limbi Străine, însă eu sunt indecisă. Limbile studiate sunt germana şi engleza.
Ce programe de masterat cunoaşteţi, mai ales pe limba germană?
Orice sfat e binevenit!

O zi bună,

Elena
Collapse


 
mastere germana unde? Oct 12, 2009

presupunem ca orarul pentru
mastere e afisat deja
acolo unde este intregul orar al facultatatii, in acelasi loc, dar pt ani superiori

ele exista si nu trebuie decat sa va uitati pe orar deoarece sunt publice, (nu pot fi ascunse)

profesorii dvs ar trebui sa stie sa va raspunda la aceasta intrebare, macar laconic

poate mai sunt si alte surse unde puteti afla (site-ul facultatii, profesori, secretariat, dati un telefon scurt, informatiile se schim
... See more
presupunem ca orarul pentru
mastere e afisat deja
acolo unde este intregul orar al facultatatii, in acelasi loc, dar pt ani superiori

ele exista si nu trebuie decat sa va uitati pe orar deoarece sunt publice, (nu pot fi ascunse)

profesorii dvs ar trebui sa stie sa va raspunda la aceasta intrebare, macar laconic