Cum devin traducător pe cont propriu (pentru străini)
Thread poster: Macià Planas
Macià Planas
Macià Planas
Local time: 18:31
English to Spanish
+ ...
Sep 21, 2012

Consider posibilitatea să mă mut în România anul viitor, și aș vrea să lucrez ca traducător pe cont propriu acolo (acum sunt freelancer într-o altă țară din UE). Deci, aș dori să știu care este procesul și cerințele/condițiile pentru o persoană străina să devină traducător pe cont propriu în România.

Mulțumesc pentru răspunsuri.

[Edited at 2012-09-21 11:32 GMT]

[Edited at 2012-09-21 11:32 GMT]


 
Irina Rata (X)
Irina Rata (X)
Local time: 20:31
English to Romanian
+ ...
Informații complete Sep 21, 2012

http://www.just.ro/Sections/Informatiiutile/Actelenecesarepentruautorizareatraducătorilor/tabid/428/Default.aspx

 
Sandra & Kenneth Grossman
Sandra & Kenneth Grossman  Identity Verified
Israel
Local time: 20:31
French to English
+ ...
Am citit lista documentelor, ca sa aflu ce e de aflat. Interesant. Sep 21, 2012

Prima oara in viata am aflat ca e nevoie de certificat medical ca sa deschizi o afacere.

De ce oare ai nevoie sa depui un certificat medical? Daca suferi de o boala oarecare, indiferent ce, n-ai voie sa profesezi? E adevarat ca unele boli fac dificila reusita. Ei si?
Daca cineva este - zic la intamplare si in mod extrem - canceros, ulceros, cu varice, cu pistrui, sau handicapat in orice alt mod, n-are voie sa profeseze?
La noi fiscul e interesat doar sa te jupoaie, nu
... See more
Prima oara in viata am aflat ca e nevoie de certificat medical ca sa deschizi o afacere.

De ce oare ai nevoie sa depui un certificat medical? Daca suferi de o boala oarecare, indiferent ce, n-ai voie sa profesezi? E adevarat ca unele boli fac dificila reusita. Ei si?
Daca cineva este - zic la intamplare si in mod extrem - canceros, ulceros, cu varice, cu pistrui, sau handicapat in orice alt mod, n-are voie sa profeseze?
La noi fiscul e interesat doar sa te jupoaie, nu sa te caute de sanatate.